logo
امروز : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۵
[ شناسه خبر : ۴۰۹۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

فعالیت‌های قرآنی نیازمند کار میدانی است

فعالیت‌های-قرآنی-نیازمند-کار-میدانی-است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تأکید کرد: فعالیت در عرصه‌های قرآنی نیازمند همکاری و جهاد فرهنگی است و حرکت در این مسیر یک توفیق الهی به شمار می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛حجت‌الاسلام علی یوسفی در گردهمایی «مسطورایی‌ها» که در شهرستان خرم‌دره برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت‌های قرآنی نیازمند کار جهادی و حضور مؤثر در میدان است، چراکه کارهای میدانی بازخورد مناسبی در جامعه ایجاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی ضمن قدردانی از مربیان و فعالان مؤسسات قرآنی، بر اهمیت تربیت قرآنی در این مؤسسات تأکید کرد و افزود: ترویج «زیست قرآنی» و توجه به آموزه‌های اسلامی باید در صدر اولویت‌های فعالیت‌های این مؤسسات باشد و این آموزه‌ها باید به‌صورت ملموس در زندگی روزمره افراد تجلی یابند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان همچنین با اشاره به مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در سه حوزه کلیدی رسانه، نوجوانان و بانوان گفت: استمرار و جریان‌سازی فعالیت‌های قرآنی می‌تواند موجب تحولات بزرگ در جامعه شود.

وی تأکید کرد: این عرصه‌ها باید با استدلال منطقی و اقناع هنرمندانه پیش برود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، انسجام و اتحاد در برنامه‌های قرآنی را عامل مؤثری در موفقیت این فعالیت‌ها دانست و افزود: فعالان قرآنی باید با علم، آگاهی و اتحاد به ارائه برنامه‌های خود بپردازند و اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دهند.

شایان ذکر است، در این گردهمایی از فعالان و مربیان طرح قرآنی «مسطورا» در مؤسسات قرآنی و هیئات مذهبی تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۲
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳